Ubat Buasir Cara Kampung : Berkesankah ?

[section label=”Simple Light” bg_color=”rgb(241, 244, 248)” bg_overlay=”rgb(248, 251, 255)” effect=”snow” padding=”22px” height=”300px” border=”1px 0px 0px 0px” border_color=”rgb(235, 235, 235)”]

[scroll_to link=”utama”]

[page_header style=”simple” align=”center” v_align=”top”]

[gap height=”18px”]

[row]

[col span=”4″ span__sm=”12″]

Ini kisah saya , saya enggan mendakwa penawar yang saya kongsikan ialah ubat buasir paling mujarab semata-mata kerana saya yang jual..

[/col]
[col span=”4″ span__sm=”12″]

Sayajuga tidak katakan ini ubat buasir paling berkesan  kerana saya sendiri sembuh dengan izinNya setelah mengguna penawar ini.

[/col]
[col span=”4″ span__sm=”12″]

Saya cuma kongsikan penawar ini untuk ajak orang ramai supaya berani usahakan untuk rawat buasir tanpa pembedahan.

[/col]

[/row]
[gap height=”117px”]

[/section]
[gap height=”10px”]

[scroll_to title=”Intro” link=”info-1″]

[ux_banner height=”107%” height__sm=”155%” height__md=”102%” bg_color=”rgb(248, 248, 248)” bg_overlay=”rgba(250, 250, 250, 0.99)” effect=”snow”]

[text_box text_color=”dark” width=”40″ width__sm=”60″ scale=”129″ scale__sm=”66″ scale__md=”79″ padding=”30px 30px 30px 30px” position_x=”90″ position_x__sm=”95″ position_y=”50″ text_depth=”5″ radius=”23″ depth=”4″]

Ubat Buasir

Cara Kampung

Kebaikan Yang Tidak Ramai Tahu.

[button text=”Baca Lagi” color=”secondary” style=”gloss” size=”larger” radius=”24″ expand=”0″]

[/text_box]
[ux_image id=”752″ image_size=”thumbnail” width=”33″ width__sm=”48″ image_hover=”grayscale” image_hover_alt=”grayscale” position_x=”10″ position_x__sm=”0″ position_y=”50″]

[/ux_banner]
[section label=”Motif” bg_color=”rgb(208, 208, 208)” bg_overlay=”rgba(255, 255, 255, 0.85)” padding=”0px” padding__sm=”16px”]

[scroll_to title=”Tujuan” link=”sebab”]

[gap height=”10px”]

[row style=”collapse” h_align=”center”]

[col span=”6″ span__sm=”12″ padding=”10px 0px 49px 0px” align=”center”]

Ubat Buasir Cara Kampung : Berkesankah ?

Ini kisah saya , saya enggan mendakwa penawar yang saya kongsikan ialah ubat buasir paling mujarab , ubat buasir paling berkesan , gunalah penawar saya untuk rawat buasir tanpa pembedahan , saya kongsikan penawar ini kerana saya sendiri telah mengguna penawar ini …..

[/col]

[/row]
[gap height=”94px”]

[/section]
[section label=”Kerisauan” bg=”1032″ bg_size=”medium” bg_pos=”left” parallax=”5″ padding=”115px” padding__sm=”89px” padding__md=”98px”]

[scroll_to title=”Kerisauan” link=”risau”]

[row v_align=”middle” h_align=”center” padding=”0px 0px 0px 10px”]

[col span=”8″ span__sm=”12″ color=”light” text_depth=”5″]

Bismillahirrahmaanirrahiim

Ubat Buasir Cara Kampung : Mencari Yang Terbaik

” Risau bila sukar buang air besar , sembelit dan berasa pedih di dubur apabila buang air besar  …?”

” Tercari cari penawar buasir terbaik …?”

Ya , saya faham betapa sukarnya situasi anda menghadapi keadaan di mana sakit ketika buang air besar dan buasir berdarah amatlah mengerikan

Trauma terutama bila teringatkan mangkuk tandas

Dah bertahun tahun berikhtiar dengan bermacam macam penawar tetapi belum juga sembuh

[/col]
[col span=”4″ span__sm=”12″ visibility=”show-for-small”]

[divider align=”center” width=”347px” margin=”1.7em” color=”rgba(247, 238, 238, 0.4)”]

[/col]
[col span=”8″ span__sm=”12″ padding=”0px 0px 0px 10px” color=”light” text_depth=”5″]

Ketahuilah anda bahawa anda tidak keseorangan , kerana ramai lagi di luar sana yang mengalami nasib sama
Sehinggakan bila mereka menghubungi saya , mereka meluahkan perkara sama

” Takut nak cuba penawar baru la Puan , dah bermacam jenis penawar yang dicuba belum nampak hasilnya…  “

” Ragu ragu nak pilih mana yang sesuai , risau duit melebur hasil terkubur  …”

[/col]

[/row]

[/section]
[section label=”Mudah Percaya” padding=”115px” padding__sm=”89px” padding__md=”98px”]

[scroll_to title=”Mudah Percaya” link=”percaya”]

[row v_align=”middle” h_align=”center”]

[col span=”8″ span__sm=”12″]

Ubat Buasir Cara Kampung : Berhati-Hati

Ya anda memang sangat perlu memilih apa jua penawar dengan berhati-hati

Memang bukan senang untuk anda percaya kepada mana-mana penawar yang berkesan untuk merawat buasir anda

Saya sendiri memang tidak mampu untuk menjadikan anda percaya keberkesanan penawar yang saya kongsikan AKAN MENJADI LEBIH BAIK dari penawar penawar yang pernah anda cuba sebelum ini

Saya hanya mampu kongsikan pengalaman pengguna-pengguna yang telah pulih dengan izinNYA

[/col]

[/row]

[/section]
[section label=”Harapan” bg=”1025″ bg_overlay=”rgba(19, 26, 42, 0.48)” bg_pos=”center” parallax=”7″ padding=”61px” padding__sm=”108px” padding__md=”97px”]

[scroll_to title=”Harapan” link=”harapan”]

[gap height=”55px”]

[gap height=”10px”]

[row style=”collapse” h_align=”center”]

[col span__sm=”12″]

[row_inner v_align=”middle” h_align=”center”]

[col_inner span__sm=”12″ align=”center”]

Ubat Buasir Cara Kampung : Harapan

[/col_inner]

[/row_inner]

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″ padding=”0px 29px 0px 19px” align=”left” color=”light” text_depth=”4″]

Sekian ramai pengguna yang telah pulih biiznillah dengan izin Allah
Ubat buasir cara kampung yang saya kongsikan ini menjadi pilihan rata-rata pengguna dari seluruh negara
Bukan sahaja ianya dianggap sebagai antara ubat buasir mujarab , bahkan ianya merupakan antara ubat buasir terbaik setakat ini di mana ianya memfokuskan kepada rawatan buasir tanpa pembedahan.
Ya !  135% tanpa pembedahan biiznillah  !

[/col]
[col span=”4″ span__sm=”12″ visibility=”show-for-small”]

[divider align=”center” width=”347px” margin=”3.3em” color=”rgba(247, 238, 238, 0.4)”]

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″ padding=”0px 30px 0px 20px” color=”light” text_depth=”5″]

Caranya dengan mengamalkan pengambilan MAJUN BUASIR KELANTAN yang pernah saya kongsikan sebelum ini -» di sini
Alhamdulillah Mujarab untuk Lelaki & Wanita, Dewasa & Kanak-Kanak, InsyaAllah dengan mengamalkannya buasir akan mula mengecut dalam tempoh 3 ke 5 hari biiznillah
(Saya nyatakan begini kerana bukan setiap orang akan dapat merasai kesan penawar ini seawal 3 hari seperti yang dinyatakan. Sesetengahnya mungkin memerlukan masa yang lebih panjang).
Semoga ini jadi ikhtiar kita yang diterima dan dikurniai kesembuhan yang kita cari-cari

[/col]

[/row]
[gap height=”55px”]

[/section]
[ux_banner height=”500px” height__sm=”561px” bg_color=”rgb(255, 253, 253)” bg_overlay__sm=”rgba(0, 0, 0, 0.04)”]

[text_box text_color=”dark” width__sm=”86″ padding=”0px 16px 0px 10px” position_x=”50″ position_y=”50″]

Ubat Buasir Cara Kampung :

Himpunan Perkongsian
Ini kisah saya , saya enggan mendakwa penawar yang saya kongsikan ialah ubat buasir paling mujarab , ubat buasir paling berkesan , gunalah penawar saya untuk rawat buasir tanpa pembedahan , saya kongsikan penawar ini kerana saya sendiri telah menderita buasir ini sewaktu mengandungkan anak yang ketiga
Sebelum saya kongsikan beberapa testimoni dan pengalaman pengguna pengguna yang telah pulih , saya akan kongsikan kisah saya sendiri

[button text=”Baca Lagi” color=”white” style=”outline”]

[/text_box]

[/ux_banner]
[section label=”Kisah Saya” padding=”95px” padding__sm=”82px” margin=”14px”]

[row style=”collapse” width=”full-width” v_align=”middle”]

[col span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_image id=”1050″]

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″ padding=”5% 5% 5% 5%” max_width=”520px”]

Ubat Buasir Cara Kampung  :

INI KISAH SAYA
Baru baru ini, saya bersalin anak ke3..
Saya ditakdirkan terkena buasir .. buasir saya bengkak sebesar biji guli
ALLAH sahaja yang tahu betapa sakitnya waktu itu

[/col]

[/row]
[divider align=”center” width=”260px” margin=”3.0em” color=”rgba(79, 73, 73, 0.29)”]

[/section]
[section label=”Kisah Saya” padding=”90px”]

[row v_align=”middle” h_align=”center”]

[col span=”8″ span__sm=”12″]

MASIH LEMAH
Dengan tiada tenaga kerana baru sahaja lepas bersalin secara normal yang banyak gunakan tenaga
Boleh dikatakan sakit lagi tempat buasir dari sakit luka jahitan..
Nak duduk menangis..nak jalan menangis.. nak buang air menangis.. sangat2 sakit
Saya tidak pernah mengalami sakit buasir sebelum ini..
Tetapi saya dan suami sudah lama berkongsi mengenai MAJUN BUASIR ini
Biasa nya kami kongsikan pengalaman pengguna yang sembuh dgn asbab makan majun buasir ini
Tapi ini testimoni dari saya sendiri.. orang yang selalu berkongsi kelebihan majun buasir

[divider align=”center” width=”260px” margin=”3.0em” color=”rgba(79, 73, 73, 0.29)”]

[/col]

[/row]

[/section]
[section label=”Kisah Saya” padding=”99px”]

[row v_align=”middle” h_align=”center”]

[col span=”8″ span__sm=”12″]

BERTAMBAH SAKIT
Nak dijadikan cerita..
Malam kedua selepas melahirkan saya dah tak tahan dengan sakit buasir ini
Suami pujuk untuk makan majun buasir ini
 Pada mulanya saya enggan sebab memikirkan kesihatan bayi saya..
Saya takut kalau-kalau kuning bayi (jaundice) naik mendadak.. sebab dua orang anak saya sebelum ini memang tinggi paras kuningnya
Tetapi suami saya pujuk lagi supaya makan sebab kasihan melihat saya menahan sakit buasir itu..
Akhirnya saya makan juga 5 biji pada malam itu..

masyaAllah.. yang ajaibnya.. esok pagi bangun sakit yang berdenyut-denyut semalam sudah hilang..

Buasir yang bengkak dan keras seperti biji guli pun sudah agak lembut sedikit.. memang berkurang..

Pagi itu nurse datang nak check baby masa hari ke-3 memang baby ada kuning sedikit.. Jadi hanya sekali tu lah saya makan majun itu .. Dengan hanya sekali makan majun buasir tu.. alhamdulillah buasir saya mengecut sendiri dalam tempoh 4 hari..
Majun buasir yang berbaki tu saya makan bila datang sakit sembelit.. rupanya majun buasir ni pun membantu jika terkena sembelit. Ini pun mertua saya yang bagi tahu..
Sebab mertua saya dah cuba.. Kalau tak saya share sahaja tapi tak tahu pun yang majun buasir ni pun berfungsi untuk sembelit
Mula-mula saya tak percaya tetapi bila cuba masa terkena sembelit hari pantang yg ke-16 , memang sangat-sangat membantu
Bagi anda yang ada masalah buasir , saya syorkan anda ikhtiarkan merawat sakit buasir anda dengan amalkan majun buasir ini
Ramai yang sudah sembuh dengan ikhtiar pengamalan majun buasir ini..

[/col]

[/row]

[/section]
[section label=”Kisah Saya”]

[row v_align=”middle” h_align=”center”]

[col span=”8″ span__sm=”12″]

LEGA SAKIT SYUKURNYA
 Tiada lagi kerisauan untuk ke tandas .
Usah lagi bimbangkan kos pembedahan yang mesti dikeluarkan untuk memotong daging buasir yang sudah tidak dapat kecut semula
Buang air besar dengan lebih lancar , tiada lagi masalah sembelit atau sukar buang air besar

[/col]

[/row]

[/section]
[section]

[row v_align=”middle” h_align=”center”]

[col span=”8″ span__sm=”12″]

[accordion title=”Ingin Tahu Lebih Lanjut ?”]

[accordion-item title=”Whatsapp”]

BERMINAT UNTUK MENCUBA
BOLEH TERUS PM atau Whatsapp saya ya
018 39 19195

[/accordion-item]

[/accordion]

[/col]

[/row]

[/section]
[gap height=”91px”]

[section label=”Himpunan Perkongsian”]

[row v_align=”middle” h_align=”center”]

[col span=”8″ span__sm=”12″]

Himpunan Perkongsian
Semua ini dapat anda lalui insyaAllah dengan berkat sabar dan ikhtiar tidak putus-putus .Semuanya akan jadi sejarah dan kenangan sepertilah pengalaman pengguna pengguna yang telah pulih yang bakal saya kongsikan juga dalam posting ringkas ini  insyaAllah.
Saya kongsikan dengan bismillah.

( UPDATE 24 March 2017 : Perkongsian terbaru boleh dilihat dengan Klik Link Ini. )

[/col]

[/row]

[/section]
[section label=”Himpunan Perkongsian”]

[row v_align=”middle” h_align=”center”]

[col span=”8″ span__sm=”12″]

[ux_slider label=”Perkongsian Pengguna” nav_color=”dark”]

[ux_banner height=”854px” height__sm=”528px” height__md=”718px” bg_color=”rgb(255,255,255)”]

[text_box text_color=”dark” position_x=”50″ position_y=”50″]

Perkongsian 1

Pengalaman Pengguna dari Kelantan

[ux_image id=”1070″ lightbox=”true” caption=”true”]

[/text_box]

[/ux_banner]
[ux_banner height=”854px” height__sm=”528px” height__md=”718px” bg_color=”rgb(255,255,255)”]

[text_box text_color=”dark” position_x=”50″ position_y=”50″]

Perkongsian 2

Pengalaman Pengguna dari Sabah

[ux_image id=”1077″ lightbox=”true” caption=”true”]

[/text_box]

[/ux_banner]
[ux_banner height=”854px” height__sm=”528px” height__md=”718px” bg_color=”rgb(255,255,255)”]

[text_box text_color=”dark” position_x=”50″ position_y=”50″]

Perkongsian 3

Pengalaman Pengguna dari Terengganu

[ux_image id=”1080″ lightbox=”true” caption=”true”]

[/text_box]

[/ux_banner]
[ux_banner height=”854px” height__sm=”528px” height__md=”718px” bg_color=”rgb(255,255,255)”]

[text_box text_color=”dark” position_x=”50″ position_y=”50″]

Perkongsian 4

Pengalaman Pengguna Sabah

[ux_image id=”1084″ lightbox=”true” caption=”true”]

[/text_box]

[/ux_banner]
[ux_banner height=”854px” height__sm=”528px” height__md=”718px” bg_color=”rgb(255,255,255)”]

[text_box text_color=”dark” position_x=”50″ position_y=”50″]

Perkongsian 5

Pengalaman Pengguna dari Selangor

[ux_image id=”1087″ lightbox=”true” caption=”true”]

[/text_box]

[/ux_banner]
[ux_banner height=”854px” height__sm=”528px” height__md=”718px” bg_color=”rgb(255,255,255)”]

[text_box text_color=”dark” position_x=”50″ position_y=”50″]

Perkongsian 6

Pengalaman Pengguna dari Johor

[ux_image id=”1089″ lightbox=”true” caption=”true”]

[/text_box]

[/ux_banner]

[/ux_slider]

[/col]

[/row]

[/section]
[gap height=”93px”]

Seperti yang pernah saya katakan , selepas melihat sendiri perkongsian dari pengguna pengguna Majun Buasir Kelantan : Ubat Buasir Paling Mujarab ini , ANDA lah sebenarnya yang menentukan

Saya sangat memerlukan ubat buasir mujarab ini ?

Saya teringin jadi seperti pengguna yang telah pulih ?

Jika ya jawaban anda , saya syorkan supaya anda tidak bertangguh lagi
Segera capai telefon anda dan dail / wassap no 018 39 19195.
Untuk mendapatkan consultation terus dari saya , Puan Diana whatsapp sekarang juga !

Mungkin Inilah Cara Bagaimana Untuk Mendapatkan keselesaan tidur Apabila Anda berjaya kecutkan buasir.

Dan, Selamat Tinggal Buasir Berdarah. Ketahuilah Bahawa Inilah Cara Untuk kecutkan buasir Yang Ramai Tak Tahu.

Bayangkan buasir kecut dan anda dapat buang air besar dengan lancar!

Anda dapat tidur Sampai Lena selepas benjolan buasir kecut!


Amaran! Anda Mungkin Akan Dapat kecutkan buasir Lebih Cepat Daripada Anda Jangkakan!

Ingatlah! Anda Tidak Perlu bedah untuk duduk dan buang air besar dengan selesa!

MAKLUMAN
 AGENT  DIPERLUKAN !!
 CALL 018 39 19195  !!

DISCLAIMER : RESULT MAY VARY BASED ON INDIVIDUAL

This Post Has 18 Comments

  1. ubat buasir ni sy dh cuba..mmg berkesan..bengkak berkurangan dan dah x sakit dah…sesiapa yg ada buasir boleh cube ubat ni..

  2. terima kasih Cik atas feedback kepada artikel ubat buasir cara kampung ni dan testimoni positif kepada Ubat Buasir Kelantan Ubat Buasir Paling Mujarab ini.

    Semoga Allah merahmati Cik sekeluarga dan membantu dalam segala urusan.
    Amin

  3. Tahun lepas adik saya pernah mengalami sakit buasir yang agak teruk masa dok kat asrama. Setelah kami direkemen ubat buasir saudara trus kami gigih menghantar ubat ni ke hostel adik saya yang nun jauh di Kathong tu. Alhamdulillah la berkat doa ibu saya n ubat buasir kelantan ni sakit adik saya beransur sembuh 🙂

  4. Alhamdulilah, semua dengan izinNya jua.

    Terima kasih kerana beri feedback positive+ kepada Ubat Buasir Kelantan yang saya kongsikan dalam entry Ubat Buasir Cara Kampung ini yang dianggap sebagai antara Ubat Buasir Paling Mujarab ini.

    Jazaakillahu khair

  5. Agreed. Semua yg berlaku adalah dengan izin Allah.

    Saya share kisah adik saya dengan harapan pesakit2 buasir macam adik saya kat luar sana dapat mencuba produk ubat majun buasir kelantan ni. InshaAllah. Hopefully this ubat buasir kelantan will be getting more attention and be a help to more peeps out there. Ameen.

  6. Alhamdulillah mmg betul2 berkesan la ubat buasir kelantan ni������ akak guna seminggu lebih je dah hilang sakit and kecut buasir tu

  7. Alhamdulillah

    Terima kasih akak atas maklum-balas yang positif. Harap akak dapat share juga dengan kawan-kawan kebaikan ubat buasir ni ya

    Hayyaakillaah

  8. nk tnya..klau baru brsalin dan sedang mnyusu bayi, blh x makan majun ni?

  9. Salam Cik,

    Untuk mengamalkan Ubat Penawar Buasir Kelantan @ Majun Buasir Kelantan nibagi Wanita yang baru lepas bersalin dan menyusukan bayi sebaiknya tunggu sehingga melepasi hari ke-20 .

    Bergantung juga kepada keadaan anak, kalau anak yang sedang menyusu masih mengalami kuning( JAUNDICE ) di paras yang tinggi sebaiknya tunggu sehingga paras kuningnya turun ke paras normal.

    Adapun ibu yang tidak menyusukan bayi maka tiada sebarang halangan insyaAllah.

    wallahu aalam

  10. Salam nak tanya jika penyakit buasir yg isinya terkeluar tuh..mujarat ker makan ubat nih..saya dah lama cr ubat buasir..byk dah cuba ubat buasir tapi buasir yg terkeluar tuh tak masuk balik..dekat 3 tahun buasir tak sembuh sembuh lagi..

  11. Salam..nk tanya sy lepas bersalin dh 4 bulan..dlm masa tu jgk mengalami buasir terok..lepas membuang akn berasa sangat sakit sampai 7 hingga 8 jam..bolehkah makin nie merawat masalah sy?sy dh cba mcm2 makjun buasir..sy masih menyusu anak..

  12. Waalaikumussalaam w.bt.

    InsyaAllah buasir boleh sembuh dan ubat penawar buasirni juga mujarab.

    Kita hanya perlu terus ikhtiar, selebihnya kita serahkan kembali kepada Allah.

    Jika Cik ingin dapatkan detail mengenai perkongsian pengguna-pengguna yang telah berjaya pulih boleh whatsapp sy Pn Diana di talian 018 3919195.

    Terima kasih

  13. Waalaikumussalaam w.b.t

    Puan ya insyaAllah boleh.

    Kita rawat dulu buasir yang bengkak, bila bengkak dh surut insyaAllah sakit akan menghilang beransur-ansur dengan izinNYA.

    Puan boleh whatsapp sy di talian 018 3919195, insyaAllah sy bantu Puan ya.

    Terima kasih

  14. Kalau Kat dubur tu rasa gatal2 Dan pedih2 tu buasir ke? Macam Ada isi terkeluar sikit Dan sgt gatal Serta x Selesa.

  15. Salam Cik Zainidah

    Terima Kasih atas soalan.

    Menurut soalan Cik, kemungkinan ianya adalah buasir memang ada.

    Untuk pengetahuan Cik, buasir luar adakalanya akan berasa gatal dan pedih jika ianya terluka dan dijangkiti kuman.

    Buasir yang terkeluar dan pedih pula memang buat kita rasa kurang selesa.

    Untuk info lanjut mengenai buasir Cik boleh hubungi dan whatsapp saya di talian 018 3919195 ( Puan Diana ).

    InsyaAllah saya akan cuba bantu Cik ya.

    Terima kasih

  16. Ktika buasir mkanan apa yg tk boleh mkn?

Tinggalkan Balasan

×

Cart